29:e Maj - Insändare i VLT

Skrev ju förut en insändare i VLT ang Samtrafik. Dit man ringer för att beställa sjukresor och färdtjänst. Jag har blivit så trött på hur många av dem behandlar folk där. Dem är otrevliga som jobbar där. Visst, dem kan ha dåliga dagar dem också som jobbar där men jag anser att: Har man ett service yrke så ska man kunna lägga bort det "dåliga" åt sidan och vara något professinell i sitt yrke.  
Jag vill heller inte dra hela Samtrafik över en kam, det finns nämligen bra personer också, men dem är tyvärr för få. Detta har resulterats med att jag känner mig osäker då jag ringer och ska boka en buss. 
 
Min insändare. Dock såg jag när jag fick kopian på mail att den var lite mesig. Jag var lite för snäll i insändaren och det går ju nu inte att ångra. Men det blev rätt okej ändå. Vad tycker ni? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0