26:e Maj - Mår inte bra!

Är så ledsen just nu. Det är ett rent helvete i min benstump just nu. Det är så så så blött! Jag blöter ner precis allt på en mycket kort stund. Det blir så blött att man nästan kan vrida ur sårvätskan ur dynorna jag har på extra som ska försöka suga upp allt. 
Hela undersidan av min benstump är täckt med tjocka dynor + att jag sitter på underlägg för annars blöter jag ner det jag sitter på. 
Det är så påfrestande det här och jag känner mig så frustrerad och ledsen över situationen. Jag vill nästan bara skrika rätt ut, stampa i golvet och smälla i dörrar. Är så fruktansvärd frustrerad! Det tar så otroligt på krafterna. Dessutom blir det värre nu när sommaren och värmen kommer. Och sommaren har knappt börjat. 
Det känns så meningslöst just nu. Missförstå mig inte, jag har bra stunder också. Men absolut ingen är värd detta elände som jag får stå ut med just nu... Ibland undrar jag ens hur fan jag orkar?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa, du är otroligt positiv de flesta dagarna. en riktigt inspiration.

2014-05-26 @ 21:46:10
Postat av: Sarah

Hej! Låter inte roligt alls :-( Hoppas det blir bättre!

2014-05-28 @ 12:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0