1:a April - Vaken än!

Som rubriken lyder så är jag vaken än (på sjukhuset) Jag kan verkligen inte sova. Jag är så svullen på insidan av stumpen. Hostar så mycket så det blir som ett helt annat tryck i stumpen där. 
Ser ut som en fotboll där. Jag skojar verkligen inte och det gör så väldigt ont! Det känns som det ska explodera och sprängas. Är verkligen jätte less! 
Det är så jobbigt att det inte bara blir jobbigt p.ga själva hostan när man är förkyld. Det blir liksom jobbigt för andra delar av kroppen också, i mitt fall stumpen. Vet inte vad jag ska göra heller? Vill bara åka iväg på omläggning och försöka få ny hård lindning på. Ja helst av allt vill jag bara bli av med hostan. Känner mig helt förstörd...
 
Förlåt att jag klagar, men behövde skriva av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0