Natt tankar an.g tisdagen den 17:e decembers omläggning..

Behöver skriva av mig..
Vet inte vad jag ska göra längre, men jag är inte alls nöjd över omläggningen.. För att från ha fått några riktigt bra omläggningar så känns det nu som att kirurgerna går tillbaka till det gamla "omläggningsmönstret".. För omläggnings resultatet som jag har nu liknar verkligen som dem la om förut då jag ofta inte alls var nöjd. 
Men som sagt, dem senaste gångerna (ja, innan gårdagens) har jag blivit nöjd och omläggningen har varit bra. Jag har till och mer berömt läkarna för ett bra jobb, men ändå läggs det mer om nu som det gjordes förut...
Som jag skrev högre upp så vet jag inte vad jag ska göra längre.. Jag har på alla sätt och vis, försökt att få dem att förstå. 
Sedan tror man att dem har förstått för att omläggningen blir bra, men det varar typ 1-2 gånger och sedan är dem tillbaka till det mönster som jag inte tycker är bra. 
Hur tänker dem egentligen? Jag ger upp snart, mig verkar dem ändå inte lyssna och på och ta sig till det jag säger. Då får jag ta mamma till hjälp så hon får bli lite bestämd mot dem
Det vill dem egentligen inte, men vad ska jag göra då när dem inte lyssnar på mig?!
Nu när jag har t.om har berömt dem för dem nya omläggningar som har varit bra, så tycker jag ju att dem borde fortsätta lägga om så och INTE som dem gjorde igår.. Dem har ju vetat om att jag har varit nöjd så varför kan dem inte bara bry sig om det och forsätta lägga om så? 
Det blir ju även roligare för dem ju när dem vet att patienten blir nöjd över vad dem gör och deras resultat.. Skulle jag själv tycka om jag vore doktor. 
 
Usch vad snurrigt detta blev men jag blir så less! Sedan blir jag orolig. Jag vill verkligen inte att omläggningarna ska bli som förut! Varför kunde dem inte bara fortsätta lägga om som dem har gjort innan? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0