Jag tipsar!

 
Jag vill tipsa om ett ansiktsvatten från ACO som jag brukar använda hemma och som jag tycker är jätte br!. 
 
Den heter ACO SPOTLESS Daily Purifying Toner.
 
Ansiktsvattnet rengör porerna och huden på djupet och motverkar uppkomsten av finnar och pormaskar.
Den innehåller salicylsyra som tar bort döda hudceller och öppnar tilltäppta porer.
Ansiktsvattnet verkar bakteriehämmande och avlägsnar överflödigt fett och ger en ren och fräsch hud.
 
Man applicerar på problemområden med en bomulstuss morgon och kväll. 
Den går även att använda på större områden som rygg, hals och bröst. 
Oparfymerad.

En flaska innehåller 200ml och cirkapriset är 49kr. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0