Nervös...



Börjar bli smått nervös inför tisdagen. Inte just nervös för att jag ska vara ute bland folk och det kanske börjar göra ont (Eller något sånt), men mer nervös för att jag är så rädd att något kommer hindra mig för att komma iväg.
Jag vill så himla gärna ta mig ner på stan!
Har t.om börjat fundera på vilka butiker jag vill besöka och så. Kanske låter löjligt, jag vet..

Och just det där med att man lovar till en vän och sen kanske inte kan. Det är jag också väldigt rädd för.
Det känns bara som man sviker när man säger att man kanske har ont. Jag ska väl egentligen inte känna så, för har man ont så har man.
Men det är det att man har bestämt och sen kanske man säger ifrån. Då har man ju förstört vännens dag..
Däför känns det väldigt jobbigt att planera någonting men samtidigt vill jag ju och man måste ju försöka.

Ni kanske känner igen er?


Jag ska verkligen göra allt för att jag ska komma iväg på tisdag. Jag har velat tagit mig ner på stan så länge och har nu bestämt med en av mina bästa vänner. Och jag ska ta mig fan lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0