Hel sjukt!



Min syster och även min moster ligger på Svedvi kyrkogård. Jag fick reda på detta nu ikväll av mamma.
Hon åkte även ut nyligen och tittade om deras gravar var drabbade men det var dom inte.

Jag förstår inte hur man kan vandalisera en kyrkogård. Ja, vandalisera över huvudtaget!
Kan man inte visa respekt till den avlidna och dens nära och kära? Det måste ha varit hemskt för dem som är drabbade att komma ut till gården och sen se att det är förstört! När det annars kan vara en väldigt fin och fridfull plats.
Vad tänker folk med egentligen? Vad får man ut av att förstöra för andra? Usch!

Vad skulle dem som förstörde säga om dom skulle bli drabbade? Tror inte dom skulle bli glada...
Hoppas dom ångrar sig rejält!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0