:) <3

Har glömt visa en grej som jag redigerade ihop för några dagar sen. Jag tyckte det vart snyggt.
Saknaden efter min syster är enorm. Det är tufft att tänka att man aldrig kommer att få se henne mer. Att hon adlrig kommer tillbaka. Ni som har förlorat någon förstår nog vad jag menar men annars är det väldigt svårt att förstå.. Mår mycket bättre när jag håller på och fixar med bilder. <3




Dikten:
Det finns en ros, röd som blod. Det är den finaste som finns på vår jord.
En dag mister den sina blad en efter en.
Vi har förlorat Jenny, en dotter, syster och vän.

Kommentarer
Postat av: zita

SV: ja hon heter Erin :) hmm... min favorit. det är svårt :P Asså jag vet vilka jag inte vill ska vinna men har inte riktigt en favorit än. Gillar dock Nicole för hon är annorlunda :)

2010-05-09 @ 20:18:32
URL: http://zoul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0