Mobil blogg

Bloggar med mobilen just nu. Har inte kunnat somna än. Ganska värdelöst. Först har man ont och får oxynorm men det hjälpte inte. Så jag har även fått morfin. Det hjälpte och det är skönt. Men nu när jag tände lampan för att gå på toa så kommer nästa jobbiga grej. Det har blödit igenom. Det är Skit jobbigt. Varenda gång det blöder så kopplar jag ihop det till den sommaren då jag höll på och förblöda. Varför ska det blöda just nu, det är inte mycket men ändå. Jag hade en sån bra dag igår. Kommer berätta lite senare idag om det. Jag måste väl försöka sova. Lär vara helt död på dagen! Blä!

Kommentarer
Postat av: muffins

hej, vad jobbit. förstår att tankarna går bakåt mot det som varit och kanske kan hända igen, men försök att tänka framåt i stället, positiva tankar och inte så mycket på de som varit. "det blöder kanske lite nu men det lir nog inte mer" istället för "hjälp nu blöder tänk om det börjar forsa". förstår att det är svårt när man är orolig men du är ju trots allt på sjukhuset och har nära till hjälp om de skulle behövas.

fortsätt kämpa tjejen, du fixar det här, tänk framåt <3

kram

2009-11-18 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0