god natt med er!

Usch jag är ljupt orolig över att det inte blir någon omläggning imorgon.
Jag har fått tid på eftermiddagen imorgon och skjuter dom upp det till tisdag så finns det stor risk att jag inte kan gå på bion på tisdagen.
Det är väl lika bra att vara förberedd på att dom skjuter upp det, det har ju blivit så den senaste tiden att dom ändrar dagar.
Men twilight new moon är en film som jag har velat sett länge.
Skulle bli skit ledsen om jag inte kan gå. Om inte annat så får jag väl ta och palla mig dit samma dag och vara lite trött och halvdåsig på bion men vem fan vill det? Dessutom om jag inte kan gå så förlorar jag på det eftersom jag ändå har köpt biljetten...

Nu ska jag snart få i mig lite sömn. Förmodligen blir det svårt för jag kommer att grubbla på detta...

(tråkigt inlägg det blev nu)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0