5 minuter på intensiven!

Jag måste bara berätta för det var lite roligt! 
Som jag skrev inatt tidigare inlägg så hade jag hjärtklappning. En medicinläkare kom och bestämde att jag skulle till intensiven en snabbis för att få medicin som slår om och saktar hjärtat lite (jag behöver vara uppkopplad undertiden och eftersom det bara jobbar en sjuksköterska på avdelningen på nätterna så funkar det inte att vara på avdelningen) 
Så jag tar mig dit till intensivvårdsavdelningen tillsammans med en undersköterska som puttar sängen och medicinläkaren som var på avdelningen följer med. Vi har ca 40 meter kvar innan vi är framme, 
Så känner jag att hjärtat slår om själv utan medicinen. 
Läkaren vill att jag tar mig till iva och kopplas upp ändå för att försäkra att det verkligen är bra. 
Sedan var det bara att vända mot avdelningen igen. 

Allt som allt en vistelse på max 5minuter. Hej då IVA för denna gång! :) Haha!

Ska strax föröska sova. Omläggning imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0