KawaiiBox ☆



Jag tänkte berätta om Kawaiibox jag har börjat prenumerera på som jag dessutom nyligen fått min första Box ifrån.
Fick pengar i julklapp av min gudmor och gudfar och valde då en 3månaders prenumeration.
Har aldrig provat det tidigare men jag gillar Japan och prylar där runt omkring, så jag gav det en chans.

Vad är då Kawaiibox? 
Man får ca 10-12 st utvalda grejer från Japan och Korea samlade i en Box en gång i månaden. 
Man får allt från godis, accessoarer, nyckelringar, block och pennor. m.m till ett pris av 150-160kr omvandlat i svenska kr.
Jag valde 3 månaders prenumeration. Men det går även att välja att betala Box för Box för sig och då avsluta prenumerationen när man vill. Det går även att ha 6 månaders prenumeration samt prenumeration för ett helt år. 

Jag tycker det är jätte roligt att få hem en låda med lite prylar även om allt kanske inte kommer till användning av mig. 
Lite bilder:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0