Väntar på Lotta på Liseberg

Målar lite i väntan på Lotta på Liseberg som har säsongspremiär idag. 


Jon Henrik Fjällgren ska bl.a uppträda ikväll tror jag. Tycker hans jojk är helt underbar! 
Mest därför jag vill se programmet idag faktiskt. Men såklart är det ju ett mysigt program också.

Annars då.. Har det ganska jobbigt idag med pendlande smärta och lindor som sitter lite sådär. Dem flyttar gärna på sig ju längre jag har samma material på benet. 
Inte nog med det så har läkarna satt klisterlinda direkt på huden på 2 ställen vad jag har känt hittills. Om det är miss eller någon tanke bakom det hela kan jag inte svara på. Men ena stället har det iallafall gått upp sår och det gör mig fruktansvärt ledsen... 

Skönt att öppna målarboken och måla lite. Det blir lite terapisyssla och jag glömmer en del annat jobbigt en liten stund för att enbart fokusera på färger och bilden. 


Det är ett stort tips till er som också funderar och tänker mycket. Att skaffa målarbok. Det finns många fina böcker i olika stilar som är anpassade för vuxna 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0