Shoppat idag!

Idag vaknade jag redan strax efter 07:00. Ringde till kollektivtrafik förvaltningen för att boka färdtjänst till senare då jag skulle iväg. Jag brukar försöka vara ute i god tid då är det lättare att få dem taxi tider man vill ha.
Annars kan det bli trixigt eftersom jag bor på landet. 

Fick dem tider jag ville och somnade sedan om till klockan 11 då assistenten kom för dagen. 
Käkade frukost och fixade mig iordning för att åka. Skulle träffa min vän Carro på Erikslund shoppingcenter för lite shopping! 
Det var ett tag sedan vi sågs. Varenda gång vi har försökt hitta på något så har något alltid kommit ivägen. Tex att jag blivit kvar på sjukhuset eller att hon inte har mått bra och orkat pga det.
Men äntligen så! 

Vi gick runt på centret i strax över en timme. Sedan beslutade vi oss för att stoppa i oss något. 
Jag tog en sallad och hon fikade.


Vi käkade på Chantal's och dem har super god sallad som man får mixa själv. Tar alltid samma för att det är så gott! Dem hade även vattenmelon man kunde ta till denna gång. Så fräscht! 
Efter käket och fikat gick vi till Rusta och lager157 som ligger runt 400m från centret.
Mötte på min gamla assistent på Rusta. Var trevligt att höra hur hon har det!

Därefter skyndade vi oss tillbaka till shoppingcentret. Började även regna lite så då satte vi fart. 
Avslutade med Kicks och Akademibokhandeln. Sedan gick vi för att vänta på taxin, för att sedan skiljas åt för idag. 
Haft en mysig stund som alltid med Carro! 

Clas Olsson:
• Handfläkt (testad och fungerar super bra)
• AA batteri 
• Födelsedagspresent till lillasyster som är hemligt.


Cubus:
• T-shirt



Cubus:
• Byxor


Lager157
• T-shirt 


Lager157:
• T-shirt 
(Båda för 100kr - Super billigt!) 


Akademibokhandeln:
• Målarbok - Djurens rike


Köpte även schampoo och balsam men de är väl inte så märkvärdigt. Hehe!
Nu är jag rätt trött och jag har även ont. Men mår annars riktigt bra. 
Dricker en kopp te, ser på Medium på TV och målar i nya målarboken.
Ska väl försöka sova om en stund. Lyckas jag inte så får jag väl måla lite till, sedan försöka sova igen. 




Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2015-06-17 @ 23:59:21
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0