Fått en sommarväska!

Idag när jag låg på uppvaket så kom en från personalen fram till mig och sa: "Någon sköterska som har flyttat till Malmö, är i Västerås just nu och dessutom på avdelningen. Hon vill träffa dig!"
När jag kom ner till avdelningen så landade jag på rummet och hon kom sedan in för att heja. 
Blev jätte glad! Vi pratade lite, trots att jag var rätt borta i huvudet efter omläggningen osv..
Och hon berättade att Victorias Secret har öppnat där och hade även med sig en present för hon vett jag tycker om Victorias Secret.. 
Jätte fin sommarväska!


Blev verkligen glad. Fick även med en sån där rosa Victorias Secret pappers påse med sidenband som denna väska låg i. Men tog inte kort på den för dem flesta har nog sett en sådan. Men jag ska spara påsen också såklart!

Sommarväskan kommer troligen användas flitigt i sommar på mina dagsäventyrer.
Jag vet att människan läser min blogg: Tack ännu en gång och det var jätte kul att se dig. Är glad att du verkar trivas i Malmö!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0