☆ Bildbomb från crousing i Hallstahammar ☆

Var idag på crousing i Hallstahammar. Gick med mamma (hon jobbar denna helg) samt en vän med hennes gruppboende. Mysigt var det och jag såg många fina bilar. Fick lite försmak för Power Big Meet som är första helgen i juli månad.
Tänkte att här kommer det en bildbomb 








Snabb och lätt mat blev det. Kompisen gick med gruppboendet till kinarestaurangen som finns i Hallstahammar. Men jag kände inte för det så mamma och jag gick till ett stånd där det såldes hamburgare och korv.
Satte och vid cykelbanan vid vägen och kikade på bilarna som gled omkring








Rosa! ♡ 



Avslutar bilderna med en bild på mig.



Var riktigt mysigt att komma till Hallstahammar. Och dessutom träffa min vän jag inte sett på evigheter pga att hon har haft det tufft. Men är glad det är bra just nu! 
Måste snart ses igen! 

Nu är jag trött, det blir jag alltid efter cruising. Varför vet jag inte men antar att det har att göra med alla intryck och folk?
Men jag mår för övrigt väldigt bra. Ska läsa lite och sedan sova.
God natt för idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0