Vecko revyn och sedan sova.

Ska läsa senaste tidningen av Vecko Revyn. Till det en kopp te och sedan försöka sova. 
Är ganska så trött så jag hoppas att jag lyckas somna. 
Varit till min syster Pilla och hennes familj idag. Åkte till henne och umgicks med henne undertiden assistenten hade sin ledighet under sitt delade tur pass. 
Det var jätte mysigt att komma dit själv. Vi pratade lite och hon bjöd på egengjord pastasallad med bacon och rostbiff i. Det är super gott! 

Klockan 17:25 kom taxin och jag åkte hemåt. 
Chauffören har käkat pizza, med sin (lilla) kompanjon. Haha!
Vet dock inte vem den lilla pojken är?

Fick lite ångest i bussen då det regnade ute och jag visste om att ingen är hemma och kan hjälpa mig in. Assistenten är hon mig 18:00 då hon börjar igen, skulle jag behöva sitta ute en stund i regnet?
Tack och lov upphörde regnet när jag närmade mig hemmet, däremot fick jag sitta ute ca 15minuter och höra på åskan som mullrade en bit bort. 


Lagom till assistenten kom och parkerade ramperna utanför dörren så började det regna igen. Hade jag inte lite tur va med regnet? Haha! 

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Strechat benet och fått massage. Har även ätit lite plättar till kvällsmat. 
Nu vid 23:00 slutade assistenten för dagen och jag har bäddat ner mig med en kopp te och tidning som sagt.


Avslutar med en fin skyddsängel jag fick hem som överraskning på posten av en människa som jag egentligen inte känner.
Otroligt vad snälla och gulliga personer det finns ute i samhället, blev jätte glad för den! 
(Cencurerar namnet då jag inte har frågat om hennes tillåtelse att visa det) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0