Saara funderar och vänder mig till er!

Jag funderar på en grej och tänkte vända mig till er, ifall någon vet där ute. Som ni vet, så finns det ju onlinesidor där man kan streama filmer och se direkt på nätet gratis. Tillexempel: swehd.com
 
Nu till min fundering. Är det någon som vet om det finns liknande sida, men för ljudböcker? Som man kan lyssna på gratis. Jag skulle vilja ge det en chans med ljudbok, men vill inte köpa på mig något som jag kanske inte ens fastnar för. 
Lämna gärna en kommentar ifall du vet! 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Mitt svar är bibblioteket visserligen inte nåt online men man kan låna gratis och vissa bibblor har e-tjänster så man kan låna på nätet.

2015-07-24 @ 08:29:46
URL: http://garnfia.blogg.se
Postat av: Anonym

Om du laddar ner storytel och ger mig din mil adress kan du få testa en gratis. Om du sen vill fortsätta kan du skaffa abonnemang men det kostar.

Svar: Min mail är [email protected]

Vill gärna testa en gratis :)
Saara

2015-07-24 @ 18:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0