Nere på min vårdavdelning igen!

Runt tre snåret fick jag komma ner från intensiven till min vanliga vårdavdelning. Vilket är jätte skönt! 
Dock skulle jag ha fått komma ner redan vid lunchtid, men dem hade fullt upp på avdelningen och ingen kunde hämta mig då. 
Men fick besök av Louisa (tror det var okej att hennes namn nämdes?) och vi pratade lite 
 
Nu har jag äntligen börjat känna lite förändring i kroppen. Något tjock fortfarande i armarna men jag tycker att benet är bättre, och börjar komma tillbaka i sin normala storlek. Samt stumpen misstänker jag för jag är dyngsur och materialen ligger inte heller på plats tyvärr.. 
Är jätte ledsen p.ga det. Det känns som allting ska lossna och så känns det som man har lindat in blöta tvättsvampar i benet och rumpan. Det plaskar något orehört.. 
Men samtidigt är det ju logiskt att det är såhär. Det blir väl så när de har varit svullet och nu går tillbaka till sin "normala" storlek. Allting blir ju löst och blött med tanke på att stumpens omfång minskar. 

Blir kanske lite "too much information" till er, men det bryr jag mig inte om. Bara less på det här nu!! 
Imorgon omläggning, helskotta vad jag längtar!!! 
 
Nu är det snart middag.. Hoppas dem har beställt mat och att det är något ätbart. Knappt ätit på hela helgen (bortsett från godis och flytande), och jag är hungrig! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0