Kvar på intensiven..

Som rubriken lyder så är jag kvar på intensiven. Värdena går åt rätt håll och jag gör mig av med en hel del extra vätska, vilket är riktigt bra. Men jag känner mig inte helt okej än och känner ingen förbättrning själv så det är svårt att tro på vad dem säger. 
Helst av allt vill jag ju känna förbättring själv också.. 
 
Läkaren sa dock att jag troligen har väldigt mycket vätska i kroppen. att det är därför jag inte känner skillnad än själv och att det kan dröja ytterligare innan jag själv känner förbättring. 
Men det är så frustrerande det här. Hoppas så innerligt att det är bättre imorgon och att jag får komma tillbaka till min vanliga avdelning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0