Hemkommen från stan!

Precis kommit hem från stan. Åkte dit med mamma och bror.
Men skönt att komma hem nu. Sista 70-80 minutrarna på stan så regnade det, och jag tog inte med mig någon långärmad tröja, för jag lyssnade på mamma som sa att hon inte trodde jag behövde det.
Men så var det med det, haha! 

Vi avslutade stan med McDonalds. Notera min konstiga vinkel jag tog. Armbåge på bild i nedre högra hörnet. Haha!


Sedan Ica där vi köpte delar till mammas sambos födelsedagspresent. Kan inte säga nu vad det är men jag kanske kan lägga ut på måndag och visa bild vad han sa få. Han fyller år då. 

Detta blev dagens köp på stan. Målarboken: De dödas dag.

Handsprit från märket Bath & Bodyworks.


5st Stabilo pennor från Panduro.

Har just nu ett 25pack set pennor från märket Stabilo. Men dem håller på att torka ut. Det setet har jag inte hittat igen, utan jag har ett set på 20 st pennor. Så kom på den geniala idén att köpa till dem 5st pennor så det blir som ett set på 25st. Smart va? 
Nu ska jag nog måla lite i väntan på Sommarkrysset. Finns inte mycket att göra nu när de regnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0