Öroninflammation

Idag kollade läkaren mig i örat och sa att jag har öroninflammation. 
Tidigare har jag bara gissat på att jag har det, men nu fick jag det bekräftat.

Tack och liv behöver jag inte antibiotika/penicillin mot det, utan jag ska ta örondroppar tre gånger dagligen. Det trodde läkaren skulle hjälpa för min öroninflammation sitter såpass långt ut i örat.


En komiskt grej är att min syster har även hon, åkt på öroninflammation. Vad är oddsen samtidigt liksom? Hehe...

Nu är jag hemma. Sitter just nu i sängen och dricker te och slötittar på någon film på TV4.
Ska ta mina örondroppar och nog läsa snart innan jag ska försöka sova. Jag är jätte trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0