Just nu!

Har precis fått en påse blod påkopplat. 
 
 
Mitt blodvärde låg idag, bara på 72-73 om jag inte minns fel. 
Det är ganska lite och även lite för mig. Och jag blir så trött och orken försvinner. Käkade kvällsfika för en liten stund sedan och efter det slog tröttheten till ännu mer. 
Orkar verkligen inte göra något speciellt, har kikat på Familjen annorlunda som gick klockan 20:00 på tv4. Tycker det är jätte bra! 
Därefter klockan 21:00 började dokumentärserien "Rakt in i hjärtat" som handlar om hjärtsjuka barn som an får följa från sjukhuset i Lund.
Det är så intressant, bra och gripande att mina tårar rann ikväll.
Men nu är programmet precis slut, men som sagt det går på torsdagar klockan 21:00 på SVT1. Finns även att se på play. Det är ett tips! 
 
Nu ska jag väl försöka hitta på något inann jag somnar. Det vill jag inte göra riktigt än fast jag är trött.
Ville lämna en rad fast det inte står nå speciellt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0