Just nu klockan 23:34 + en fråga till er

Jag har precis fått in kvällsfika (kanske snarare nattfika) som jag nu ska käka innan jag ska fasta klockan 00:00.
Tog inget tidigare till kvällsfika så är lite hungrig just nu. 


Blir även att kika lite på youtube på dem kanaler jag följer där. 
Hade nog egentligen velat kolla på film, men vet ingen bra streamingsida när swefilmer har lagt ner. Var typ där jag kollade film mest förut.
Vet ni någon bra streamingsida, helst med svensk text till filmen? 
Tipsa gärna genom att lämna en kommentar.
Eller ska man börja med ett abonnemang på Netflix? Någon som har det, isåfall avd tycker ni om det? Finns det bra valmöjligheter där på filmer och serier? 

Lämna gärna kommentar om ni kan tipsa om något bra. Vill gärna ha något att kunna kolla på. Framförallt när jag är på sjukhuset, då dem börjar plocka bort tv utbudet mer och mer. 
Just nu har jag bara Storytel som jag lyssnar på. Men kan vara kul att variera lite mellan film och ljudbok, tänker jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0