Torsdagen i rader...

Vaknade strax efter 11:00 av att assistenten stod i mitt rum. Hade inte hört henne när hon hade kommit och har inte heller hört hundarna när dom har skällt. Vilket dem alltid gör när någon kommer. Speciellt då nästan ingen är hemma för det var det inte nu. Bara jag, som sov. 
Det var bara att försöka vakna till. Men jag kände idag att jag var jätte trött. Onaturligt trött för att ha sovit runt 10timmar inatt..
Men tänkte sedan inte mer på det. Spelade lite Hayday på telefonen som rutin för att vakna till liv, vilket brukar fungera ganska fint för mig att lägga 10-15 minuter på 
Så det är ett tips om du, precis som jag är trött på morgonen. Spela på telefonen max 15 minuter för att vakna till lite. 
Därefter gjordes det brunch som bestod av mackaroner och bacon. Kastade i mig det och sedan fixade jag mig iordning för att borsta tänderna och håret. 
Vi lindade även stumpen för en linda hade gett med sig lite. Men annars så det jätte fint ut och inget vätskande, kladdande eller lukt alls. Det är underbart! 
Måste berätta det på omläggningen imorgon att jag blev nöjd efter förra omläggningen!  Måste berömma läkarna för det bra dem gör.
För annars hör dem oftast synpunkter och önskningar ang omläggningarna, vilket jag kan förstå är tjatigt för dem. Men jag säger ju inte det för att vara elak eller jävlas med läkarna vilket jag hoppas dem förstår? 
Jag säger ju det för att jag vill att det ska kännas bra för mig och vara bra för mig. Det är ju jag som bär det.
 
Strax innan klockan 15:30 var jag framme på sjukhuset. Pappa och Annabelle kom ganska direkt förbi en stund. Fick även choklad från honom till mig och Sanna (syster) som han hade köpt på kryssning då han var iväg. Det var ju snällt tycker jag. Att han tänkte på att köpa något till oss! 
 
Prover togs även och visade sig att HB bara låg på 70. Tyckte jag sköterskan sa. Så där har jag isåfall förklaringen till varför jag har varit så trött. Det är ju rätt lågt blodvärde att bara ha 70. 
Andra och sista påsen tickar på nu. Annara händer det inte så mycket just nu för mig. Duschat under kvällen och käkat lite kvällsfika. 
Nu ska jag slå på tv4play och se Unga föräldrar. Det är som Unga mödrar som gick i Norge och Danmark på 5an förut. Men detta på tv4play är från Sverige. Jätte intressant att följa! Vill du se det så är länk --> Här <-- Alla avsnitt finns där  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0