8:e september

Usch vad jobbigt jag har det just nu, det gör så ont.!
Det gör mig fruktansvärt ledsen och det är så frustrerande att känna smärta. Det gör heller inte ont på ett ställe Utan det ör fler.
Hemma tog jag alla smärtstillande som jag kan göra och är ordinerad, men ingenting hjälpte mig.
Så nu när jag kom till sjukhsuet så berättade jag om smärtan och jag fick extra direkt i blodet.
Det har hjälpt lite men jag vill bara att det ska försvinna NU!!

Dessutom är jag jätte trött för jag sov inte speciellt mycket inatt då värken smög sig på redan då. Men nu blir den värre och värre..
Kvällen, natten och tiden framför omläggningen kommer att bli lång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0