8:e September - Ni frågar, jag svarar (mobilt inlägg)

Eftersom jag inte kan sova just nu, av fysiska skäl. Så tänkte jag att jag kan köra en:



Tack för din fråga. Den är mycket intressant och jag tänkte att jag ska försöka svara så gott jag kan!
Dem tankarna om att amputera mer av benet har läkarna haft. Dem funderade på om det var ett alternativ för att få det att bli bättre för mig med benet och såren.
Men efter lite mer funderingar så misstänker dem att om man amputerar mer av benet så är det med sannolikheta resultat att man bara flyttar upp "problemet". 

Så dem tanken och funderingen har man lagt ner lite, pga det.
Men samtidigt är det inget helt säkert som vet hur resultatet skulle bli. Min situation är så ovanlig. Detta är bara något dem misstänker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0