7:e September!

Oj oj, klockan har redan passerat 00:00. Dessutom för ett tag sedan. Hehe!
Jag måste nog strax sova så jag orkar upp imorgon och inte sover bort halva dagen. Kanske ska läsa en liten stund iallafall tror jag? 
Nog om det, jag hade iallafall mycket trevligt hos Carro tillsammans med våra assistenter. Jag är glad att vi har assistenter som fungerar bra ihop och att vi dessutom gillar varandra. 
Man kan skoja mycket till varandra vilket är roligt att det är så!

Jag och assistenten var framme hos Carro strax innan 18:00 ungefär. Släpptes sedan in genom porten och så gick vi upp.
När vi kom så fixade vi mat ganska direkt som ikväll bestod av Tacos. Jag hackade lite gurka. Det var min del, men jag tyckte Carro och hennes assistent fixade fram de så bra så dem kunde fortsätta! Haha!
Min assistent gick till Pizzerian där hon skulle skaffa mat.

När vi var klara så dukades det upp på Carros balkong. Hon har en inglasad och ganska stor balkong så där gick de bra att sitta.


"Carros händer i bild, hehe"

Vi käkade sedan och det var super gott. Samtidigt som vi alla pratade och hade trevligt. Det var dessutom första gången våra assistenter fick träffa varandra men det gick jätte bra.
Jag tryckte i mig två tacos"rullar" och en med 3/4 ungefär. Sedan tog det tvärstopp!
Hos Carro blandade vi vitlök med gräddfil och hade som dressing. Vilket jag kan tycka är godare än att man har tacosås och så. 
Hemma kör vi med någon ostsås och tacossås men jag mår alltid så illa efter en stund. Jag vet inte.., Men det känns som det blir för mycket typ med ostsås och så, även om det med kan vara gott.
Efter maten så plockade vi bort och bara pratade en stund. Började även kika på ett pussel Carro hade börjat lagt men det verkade ju jätte svårt så jag gav upp lika fort som jag började ungefär.
Ganska precis efter jag gav upp (ca 10 min) så började Fångarna på fortet som vi tittade på tills jag skulle åka hem 20:55.
Det var tur jag och assistenten gick ut i tid för taxin var redan där. Det är en chaufför som alltid kör så förbaskat fort.
Så jag sa till assistenten: "Med honom som kör, är vi hemma på nolltid"! 
Hon bara skrattade.

Mörkret hade lagt sig ganska rejält då vi kom hem. Eftersom jag bor på landet så kan det bli riktigt mörkt här ute om man inte har gårdslamprna tända. Vilket vi inte hade!
Vet inte hur man sätter på dem heller så fick använda lysena på permobilen och ta mig till huset.
Sedan kom nästa moment: Rampen upp i mörkret.


Vi löste det med den geniala planen om att sätta på ficklampan på våra mobiler + lysena från permobilen. Det gick rätt smidigt, och jag åkte inte ner i backen idag heller.
Inne strechade vi lite på mitt ben. Sedan lite småfix innan hon åkte hem.
Det var egentligen inte hennes dag idag men hon jobbade extra idag. 

Efter så har jag bara kollat på tv. Det var en skräckis som ganska precis gick slut. Gabska bra faktiskt! 
Men minns inte var den hette. Nej fasen, nu måste jag nog avrunda. Blir nog ingen läsning nu längre. Klockan är hur mycket som helst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0