3:e September - Uppdatering!

God kväll på er. Jag har varit lite dålig på att blogga nu på några dagar.
Men jag har bara varit hemma och inte gjort något speciellt alls så det har inte funnits så mycket att skriva om dessa få dagar.
Jag åkte ju in till sjukhuset i söndags och fick min omläggning i måndags istället för tisdagen. 
Det var då så himla blött i stumpen och det var så kämpigt för mig. Så jag är så glad att jag fick läggas om på måndagen där.
Jag fick även tid direkt på morgonen i måndags vilket förvånade mig något oerhört. Men som sagt, det var så skönt!
Sedan åkte jag hem på måndagkvällen ganska sent.
Så efter det har jag bara varit hemma och som sagt inte gjort något speciellt alls. 
Faktum är att jag har fått må ganska bra denna gång och det har varit så oerhört skönt för mig. Jag har varit så rädd att det ska vätska mycket nu ur stumpen. För även om det bara är vätska så är det fruktansvärt frustrerande och krävande för humöret, att behöva känna att man bara blöter ner allt på så kort tid att man ofta behöver byta hela tiden det yttersta på benstumpen. Jag tror knappast det är bra för huden heller att vara dyngsur?

Nog pratat om det. Jag har precis stoppat i mig kvällsmacka samt insomningstablett. Ska läsa lite snart och sedan försöka sova tidigt. 
Assistenten kommer till 10:00 imorgon istället för 11:00 för har en tid att passa till Habiliteringen imorgon klockan 15:00. Så ska till avdelningen först och ta prover och sedan ta mig till dit.
Det är en matlagningsgrupp för rörelsehindrade. Jag tror det kan bli skoj och ser fram emot det! 

Men som sagt, det är imorgon. Natten först. Hoppas jag kan somna. Har ont. Det var därför jag tog hjälp av piller denna gång. 
Natten till idag somnade jag inte föränn 03:00-03:30 och det är för sent, ja tok för sent! 
Nu ska jag avrunda. Ville bara nämna några rader här. 
Önskar er en god och fin natt! Hoppas nu får sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0