29:e September - Ett tips på att få bort U2 albumet från din iPhone!

Har du, precis som jag stört dig på det album med U2 som man fick gratis på sin mobil då man uppdaterade till nya operatiovsystemet på din iPhone? 
Då har jag en lösning. Det funkade på mig, och jag fick bort dem låtarna. 
 
Klicka på [HÄR] för att komma till den sidan där man kan få bort det. På sidan kommer det upp en text och klicka då på knappen "Remove album"
 
 
Där efter ska man skriva in sin iTunesID och lösenord. Då kommer detta upp: 
 
 
För mig försvann sedan albumet med U2. Jag hoppas verkligen det fungerar för er med som vill få bort det albumet. Jag tyckte inte alls om att det kom automatiskt med nya uppdateringen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0