27:e September - Kommit från Kalas!

Har ganska nyligen kommit hem från att ha varit på kalas idag. 3års kalas faktiskt! Min systerson Benjamin fyller 3 i början på nästa vecka och hade kalas idag. 
Det var jätte kul att komma dit till Pilla och dem. Jag har faktiskt aldrig varit där förut. Dem har bott så att jag inte har kommit in. Alltså ej handikappvänligt för rullstol. Så då har vi fått ses hemma hos mig eller på sjukhuset. Oftast hemma hos mig då.
Men nu i deras bostad dem har nu så går det att röra sig någorlunda där. 
Jag tog med mina ramper (jag har portabla som assistenten fick bära) som vi ställde vid ytterdörren, där är det en liten kant. Så åkte jag in. Fastnade dock, så fick en "knuff" av Pillas pojkvän Jonnie in. Haha! 
Det funkade bra! Var som sagt trevligt att komma dit och se familjen och släkten på deras sida. Pilla och jag har ju inte samma mamma.
Dem är jätte trevliga och jag gillar dem! 
Vi kom dit strax efter klockan 15:00 och åkte sedan 18:00 hem. 
 
Här kommer lite bilder. Något suddiga tyvärr, men det får gå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inte hamnade dem i turordning heller. Hehe! Nu ska jag strecha samt få massage. Sedan blir det fångarna på fortet. Linus Svenning tävlar ju ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0