18:e November - Varit på akutröntgen

Har ganska så nyligen varit på röngen för att rönga lungorna. Läkarna ville se så det inte är lunginflammation jag håller på utveckla eller har. Hostar jätte mycket fortfarande och har även ont i vänstra lungan. 
Sedan om det beror på något som eventuell lunginflammation eller om det är att jag har hostat så mycket att det gör ont, är en svår fråga. 
Jag får se om röntgen ger något svar, men jag hoppas såklart att det inte visar något. 
 
Bild på en infiltrad lunga. Det kan vara att tecken på exempel lunginflammation. Lånad här
 
 
Nu är jag bara i mitt rumt på sjukhuset och väntar på omläggning. Fördriver tiden genom att kolla på säsong 8:as Big brother på youtube. Så kul! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0