17:e November

Är i skrivande stund redan på sjukhuset. Åkte in igår (söndag). Inget har hänt mig, utan det var planerat att åka in då för planeringen var att lägga om idag istället för imorgon. 
Skulle ha åkt till Akademiska sjukhuset i Uppsala imorgon för att göra en Hjärtkateterisering på onsdag sedan. 
 
Men jag pratade med en kvinna nu på morgonen därifrån som frågade hur jag mådde och jag sa som det var att jag inte mår helt okej. Hostar något fruktansvärt, har en feber som pendlar och känner mig bara hänging, precis som man gör när man är sjuk. 
Vi kom fram till att det kanske inte är så lämpligt att göra det när jag dragit på mig nå virus. Jag vill gärna må så bra som möjligt för att det ska bli minst jobbigt för mig med undersökningen. 
Det kommer istället att bli en ny tid efter jul och ledigheterna. Jag pratade sedan med läkaren här på avdelningen och han lyssnade även på lungorna. Det togs ett crp på mig (infektionsvärde) idag igen för den hade tydligen stigit ytterligare igår från förra gången. 
Det har även beslutats att omläggningen görs imorgon som vanligt. Kommer även få inhalera lite för att eventuellt lätta andningen och det äckliga slemmet och knastret.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0