25:e Maj - Söndag och slapp dag?

Idag får det bli en slapp dag. Jag är helt slut efter gårdagen. Tror inte jag har berättat så mycket om det men gick på vårmarknaden här i Västerås igår. Hade min assistent med, och gick med min kompis och hennes assistent.
Jag vet inte varför men det tar otroligt mycket på krafterna att gå på marknad. Och det vet jag att många tycker som heller inte är rörelse eller funktionshindrade. Kanske är själva intrycket som gör att man blir så trött? Dessutom hade vi jätte varmt igår på marknaden, det gör ju med att man blir så trött..

Men hur som helst. Hade väldigt trevligt och hittade lite grann att köpa. Linnen, hallon, servetter och kola godis. Köpte även langos och käkade. Det är ju verkligen festivalmat eller vad tycker ni?
För min assistent var det första gången att äta langos. 
Tror hon gillade det också! 
Hittade även en väska jag var sugen på samt, lite annat men köpte inte det. 
Kan kanske lägga upp bild sedan på mitt köp. Nu måste jag käka frukost och försöka vakna till liv. Hehe! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0