23 - Maj!

Har varit ner till Strike och ätit och druckit gott med min fina vän Carro. 


Och haft en trevlig stund. Personalen är otroligt hjälpsamma och trevliga där. Blev dessutom bjuden både jag och Carro. Dem ser inte ner på någon och hos dem känner jag att alla är välkomna - funktionshindrad eller inte. Underbart!

Efter gick vi till hemma kväll och köpte dricka, sedan gick vi till ett ställe där man kan köpa mjukglass, satt ute och åt och bara tittade på folk. 





• Underbar mat på ett trevligt ställe med världens finaste vän •
• Skönt väder • 
• Känner nå harmoni och frid i mig själv•
 • Mamma som väntar uppe på att hjälpa mig då jag kommer hem sent • 

- Idag är jag glad, vad mer kan man begära? Just inget <3
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0