21:a Maj - Senaste pyssel!

Tänkte visa upp mitt senaste pyssel. Dem gjordes klara för några dagar sedan men gjorde lite justeringar idag på dem. Nu är dem 100procentligt klara.
 
Rosa bandet armband. Har även funderat på att sälja för rosabandet och ge större delen av kostnadssumman dit.
Som ett litet "Till minne" av min moster som har fått sitt liv släkt pga denna hemska sjukdom som började med bröstcancer.
 
Gjorde även ett par örhängen med kors.


Jag blev nöjd och kanske gör fler till försäljning. 
Vad tycker ni om dem?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kors-örhängena var jättefina, sådana skulle jag gärna köpa om krokarna är i äkta silver. :)

Svar: Tyvärr har jag inga krokar i silver just nu :/ Men tack iallafall att du gillar dem! :)
Saara

2014-05-21 @ 23:20:54
Postat av: Jennifer

Okej, det var synd. Tyvärr tål jag inte annat än rent silver eller guld, så om du gör några liknande så får du gärna höra av dig :)

2014-05-22 @ 07:21:59
Postat av: Matilda

Fint!

2014-05-22 @ 22:28:04
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0