19:e Maj - Saara tipsar!

 
Jag vill tipsa om makeup rengöringsservetter från Apoteket. Har nämligen provat lite olika. Har hittills funkat bra med vanliga våtservetter man har till barn oftast. Det har tagit bort makeup hyfsat men jag har fått tagi i lite. Dock är ju vanliga våtservetter rätt billigt. Körde mycket med Ica "basic". 
Men nu tog dem slut och jag var till Apoteket. Såg dessa som jag ville prova. Funkar riktigt riktigt bra och det tar bort makeup enkelt och smidigt. Jag använder en våtservett per gång som jag tar bort smink. Då använder jag hyfsat mycket ändå som till ansikte, ögon och läppar.
Dessutom tycker jag att våtservetter är enklare att hantera och lättare att få med än att behöva plocka med flaskor/burkar och bomullspads. Det är ett tips! 
 
Kostar ca 25kr och i förpackningen är det 24 våtservetter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0