2:a Juni - Läget just nu..

Åkte in till sjukhuset igår kväll för att läggas om idag.
Vanligtvis så åker jag in måndagar och läggs om tisdagar.
Men det var ju nu planerat att jag skulle till Uppsala imorgon för att göra Hjärtkateterisering på onsdagen.
 
Men nu har det blivit inställtför jag har börjat tempa till och från. Högst var tempen i lördags då det låg på 38:9 nu ligger det strax under 38 bara. 
Men jag känner att det är något som gror i kroppen. Troligen är det infektion på G någonstans. Det är ju inte så konstigt heller då det är sommar nu. Hela sommaren och värem gör tyvärr så det blir lite jobbigare och problematiskt för mig..
 
Nåja. Jag är kvar på sjukhuset men ute och strosar på promenad. Just nu på G till Skiljebo hållet här i Västerås. ICA finns ju där så tar mig kanske dit.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0