27:e Juni - Godermorgon!

God morgon på er! 
Vaknade för en liten stund sedan. Strax nu vid klockan 08:00 kommer en rullstolstekniker från Hjälpmedelscentralen här, och hämtar min elrullstol. Som jag skrev igår så ska batteriet kollas om det behövs göras något åt det. Min permobil har nämligen börjat växla i hastighet. Ibland kör den jätte fort och helt plötsligt rätt så sakta. Haha! Det är lite läskigt att sitta i den om jag är iväg själv någonstans. Vad gör jag om den stannar helt plötsligt? 
Då blir jag ju stående. Så det är på tiden att det kollas upp. Hoppas han bara kommer nu vid 08:00 som vi sa igår på telefonen. 
Kvart över åtta har jag fått tid på opertaion för min omlägggning. Det är fredag och det brukar vara runt den tiden då. Alltid tidigare. Nej nu ska jag avrunda och vänta in "gubben" som ska hämta rullstolen. Får hoppas att jag är kvar då när han kommer. Men annars går det väl bra ändå. Förklarade för honom vart den fanns osv igår. Så det går nog bra ändå för honom! Om inte annars finns det ju personal här som säkert hjälper. 
 
Jag önskar er en fin dag! Kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0