14:e Juni - Cruising i Hallstahammar (bildbomb)

Idag var jag och kollade på massa amerikanska bilar med mamma som jobbade som assistent idag till mig.
Tänkte lägga upp en bildbomb från 
dagen:

Jag i väntan på taxin.




Bilder på en massa bilar från cruisingen som startade 18:00, men vissa gled ju runt innan med sina bilar.







Mamma, jag och bror käkade på pizzeria Maistro i Hallstahammar. Var rätt gott faktiskt! Tror det var första gången jag käkade där. Och kommer nog definitivt dit igen om jag besöker Hallstahammar!
Mammas pizza, brors mos och köttbullar och min grillbiff (typ hamburger kött) med pommes.

Vi begav oss sedan till affären för att handla och sedan kolla på bilar en stund till.

Min familjs bil på bilden nedan. Mammas sambo var ute och körde i den.











Nu är jag hemma. Kollar på filmen Burlesque som går på kanal 3. Sett den förut men jag gillar den! 
Ska snart få min massage som jag brukar få regelbundet om dagarna. Så skönt nu när man är trött efter att man varit iväg.

Önskar er en fin lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0