11:e Juni - Liten uppdatering..

Fick omläggning igår av stumpen. Dock vart det jätte sent och tiden innan omläggningen var fruktansvärt. Jag skulle ha fått min omläggning redan 08:00 på morgonen men om jag förstått det rätt så körde det ihop sig någonstans här på sjukhuset så därför vart det senare än normalt. 
Det känns ju så typiskt! Varför ska det alltid (eller ja okej, ofta) strula och krångla när det är som jobbigast? Som nu t.ex: Jag ville inget annat än få tidig omläggning. Men givetvis så ska det strula och omläggningen skjuts upp. Tycker ofta att det är så, det kan även vara så om småsaker hemma. Att man vill att något bara ska flyta på för det inte är helt okej i kroppen och man inte mår helt okej. Nej då ska saker och ting strula... 
 
Nåja. Jag fick iallafall omläggning igår och jag är så så så glad över det! Var livrädd att dem inte skulle hinna ta mig igår. 
På grund av att det blev senare så hann jag inte med taxin hem igår 22:00. Jag var nere på avdelningen strax efter 00:00 inatt. Käkade lite och fick smärtstillande, och försökte sedan att somna om vilket gick rätt fort. Idag blev jag väckt klockan 08:10 och tog mina mediciner, sedan har jag fått hjälp med att linda och blivit vägd. 
Nu käkar jag frukost och kollar runt på datorn i väntan på att få åka hem. Min taxi kommer 11:10 idag. 
 
Just nu känns det okej i kroppen och stumpen. Men det är så ledsamt att det istort sett bara känns bra dagen efter omläggningen + samma dag, den tid som är kvar efter omläggningen. Tyvärr är det så att det fortare blir blött, löst, svullet och gör ont nu när det är sommar och är varmt. Allt blir så mycket jobbigare för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0