28:e Juli

Tänk vad mycket i kroppen kan förändras efter bara några timmar. Igår var det fortfarande hyfsat bra med mig och min benstump. Nu låter det kanske som jag och benstumpen är två olika "individer" men det är inte så jag menar, vilket jag hoppas att ni förstår? 
Idag då jag vaknade var det fortfarande hyfsat bra, bara något ont hade jag. Det var alltså bra, för att vara måndag. Måndagar är enligt mig ingen bra dag vanligtvis. Det brukar då oftast vara väldigt kämpigt fram till tisdagen och då det är omläggning. 
Men nu på eftermiddagen så kände jag att jag har ondare och dessutom är det mycket blötare i benstumpen. Det vätskar något enormt därifrån. 
 
Det är det jag blir lite förundrad övet, att det kan ändras så mycket i kroppen på en sån liten tid. 
 
Men jag får försöka härda ut till imorgon så gott det går. Har ju fixat det förut, men det är så tufft! Jag gillar inte alls söndagar och måndagar. Allra minst måndagar. 
Ska bli så skönt att lägga om imorgon, men det känns som det är ett tag dit. Visserligen en natt men den blir väldigt lång när man inte mår bra. 
Annars då? Jo jag kom ut från duschen för ca en timme sedan. Tog en ganska kall dusch, vilket var skönt. Dock tog det väl ca 2-3 minuter efter jag kom ut från duschen, till jag kände mig äcklig igen. Hehehe! 
Ni kanske känner igen det? 
Nu väntar jag på att få blod påkopplat. Hade blodvärde på 81 så jag ska få en påse idag. Mat är det egentligen också men det är pannkaka och det vill jag inte ha så ny tänkte jag bara fördriva tiden här vid datorn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0