27:e Juli - Ni frågar, jag svarar!




Tack för din fråga. Ber om ursäkt att det tog så lång tid innan jag svarar.
Jo jag har mycket problem med min benstump.
Dem flesta sår kom till då jag amputerades då jag var ca 12-13 år. Sedan dess har dem väl aldrig riktigt läkt ordentligt. 
Min sjukdom gör att det är svårläkt. Dessutom lider jag av kroniska infektioner i såren, samt så är huden väldigt skör och tunn, på min kropp. Allra helst på benstumpen. Det gör med att det blir jätte svårt att läka. Det räcker med att något tex skaver lite eller att huden är lite spänd på något ställe. Så spricker det upp små sår direkt som genast blir svåra att läka.
Tror ärligt att jag aldrig kommer att bli helt sår fri tyvärr.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0