12:e Juli - Några rader..

Haft en fin dag idag. Något som började med en tro om att bara ta det lungt med mamma och bror hemma slutade med att min vän Johanna kom hit en stund på besök. Spelade lite spel, bjöd henne på hemma lagad hamburgare som mamma gjort.
Och bara pratade massa strunt om allt mellan himmel och jord.
Mysigt var det!

Annars har jag inte gjort så mycket mer. Ligger i sängen med feber under täcket och fryser.. Usch vad jag inte gillar detta!
Troligen infektion som spökar, jag blev aldrig bra från min senaste antibiotika kur..

Väntar nu på att varma mackorna ska bli klara i ugnen. Sedan blir det bara att kolla på film. Ska även få massage av mamma ikväll. 
Önskar er en trevlig kväll, och helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0