6:e Februari - Tre färska bilder + fråga till er!

Idag kommer det ingen vidare uppdatering från mig. Men vill bjuda på tre färska bilder från idag som är tagna på mig. Sminkade även mig och blev nöjd efter om och men med det. Tycker smink och att sminka är jätte kul men är så fruktansvärt dålig på det fortfarande. Jag vet inte om det är att öva, öva och öva? 
Någon som vet nå bra sida där man kan lära sig att sminka lite lättare sminkningar? Tycker sånt är så svårt att hitta.. 
Här är iallafall dem tre bilderna från idag på mig. 
 
 
 
 
Ska alldeles strax just nu ringa efter något att äta. Fastar ju sedan efter 00:00 eftersom det är omläggning imorgon. Sedan blir det väl att kolla videosar på youtube till jag ska sova. Är rätt seg och tung i huvudet. Tror det är någon infektion som spökar i kroppen och så hade jag dåligt blodvärde. Den andra påsen av blodet håller på att droppar klart just nu.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

malinsormlind.se har en blogg och hemskt intresserad av smink och lägger upp videosar ibland

2014-02-07 @ 07:18:50
Postat av: pilla

va fin du är <3 kram

2014-02-08 @ 21:27:16
URL: http://zpernillaz.blogg.se
Postat av: Jonna

Alltså, dina ögon, så fina :)

2014-02-09 @ 00:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0