15:e Februari - Min lilla lördag

Har precis ätit lite kvällsmat som bestod av en smörgås och en soppa i kopp. Ni vet såna man blandar i vatten? 
Finns rätt många som är goda. Men föredrar Knorrs soppor mer än Varma koppen.
Nåja. Ska kolla klart på Änglavakt som går på 4:an samtidigt som jag kollar runt på Facebook. Sedan efter det ska jag nog försöka sova.
Känner mig rätt seg idag just nu.. Men jag har haft en fin dag! 
Vaknade strax efter 11:00 av att mamma ropade SAARA!
Vaknade med ett ryck men jag var verkligen jätte trött. Konstigt egentligen för sov super bra för en gångs skull. Vaknade en gång mellan 06:00-07:00 och sedan strax innan 08:00 då jag passade på att ta mina morgonmediciner. 
Brukar vakna flera gånger på nätterna också. Men inte nu. Åh så skönt det var! Hehe!
Men däremot vaknade jag flera gånger efter 08:00. Bl.a av att Rasmus dundrade in med mamma hack i häl som försökte stoppa honom. Haha! 

Käkade omelett till frukost som assistenten fixade. (Jag har blivit så fröktansvärt trött på smörgåsar så försöker ta något annat om det finns något)
Sedan fixade jag mig till Johanna skulle komma. Hennes taxi åkte strax efter ett så hon var här till runt halv två. Vi pratade lite och sedan spelade vi skippbo som hon tog med sig. Jag har ju inte det spelet själv men ska nog skaffa sedan. 
Så slipper kompisarna ta med. Johanna vann ena gången och jag andra. Sedan käkade vi hamburgare från McDonalds som mamma hade köpt med hem. Hon var in en sväng till stan på lite ärenden samt hämta sitt gudbarn som sover hos oss över natten. 
Hon är jätte snäll och mysig flicka. Trodde hon skulle varas blyg för hon är bara (snart) 4år 
Men nej då. Hon kom och pratade med mig. Bjöd henne och Rasmus på chips och lite så. 
Sedan vart dem väldans bus på kvällen av dem. Dem sprang från mitt rum till vardagsrummet och fram och tillbaka. Jag försökte skoja med dem genom att göra lustiga ljud. Både Rasmus och hon skrattade. Haha barn är ju så goa! 

Klockan 20:00 vart det melodifestivalen som vanligt för min del. Men vad ska man tycka om bidragen? Eh?
Inga kommentarer.. Nej men. Det var rätt dåliga låtar ikväll. Det var nog Oscar Zia och Shirley Clamp som var bäst ikväll, men inga låtar jag skulle lyssna på igen tror jag. Shirley gick ju inte ens vidare. Jaja..
Efter Melodifestivalen så började filmen Änglavakt (men på 4:an då) och det är den jag kollar på nu. Ska nu kolla klart på den. Snart slut.
Önskar er en god natt! Kram på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0