4:e Juli - Just nu!

Ligger i sängen och gottar Redbull och äter chips och Dajm, och kollar på youtube.


Är rätt seg idag. Somnade rätt sent och var vaken redan vid 08:00 imorse. Kändes ingen bra i min benstump nämligen. Fick hjälp av mamma att linda lite. Sedan försökte jag somna om men förgäves.
Annars då, är även seg på grund av denna värme vi har nu. Mår som jag skrivit innan inte så bra på grund av den. Min benstump "mår" inte heller bra av denna värme. Bakterierna bara älskar benstumpen nu tyvärr. Dem älskar ju värme...
Så jag bara hoppas på att det ska bli svalare. Men väderprognosen ser inte ut så tyvärr.. 
Vad tycker ni om värmen som är nu?

Ber om ursäkt att inlägget blev kort. Känner mindre sug till att göra saker och ting just nu när det är så varmt. Men kände att jag ändå ville skriva någon rad.
En possetiv grej idag är att jag slapp blod. Hade blodvärde på 92 idag och det är så så super skönt! 
Nej, men nu ska jag avrunda och fortsätta kolla youtube. God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0