30:e April - Inferno!

Här kommer det lite bilder från showen Inferno. Det var svårt att ta bilder med kameran men man ser lite.
Tyckte showen var jätte bra. Han är så sjukt skicklig. Mycket förstod jag inte faktiskt. 
Tyckte även om att det var spänning, humor och att han tog med publiken i showen. 
Skulle lätt kunna gå på fler shower om han fortsätter komma till Västerås.
Här är bilderna:

Dem här gick runt innan showen och var väldigt mystiska.

Scenen innan showen. Allt fler människor kom in.


Under showens gång. Mer vill jag inte berätta.

Han har med en tjej i publiken.



Storbilds tv i salen. (Till mindre trick)



Joe är inte bara en otrolig magiker. Han verkar vara jätte mån om sin publik. Spelar ingen roll om man är funktionshindad och sitter i rullstol. Utanför salen hade dem byggt upp en liten scen där Joe stod och skulle skriva autografter och ta kort. Kön hade redan börjats bildats när jag kom ut. Försökte sedan ta kort trots att jag inte stod i kön. Hann inte då taxin skulle komma om bara några minuter.
Han får syn på mig, pekar och säger till sin "medhjälpare" att han ska ner och heja på mig.
Här ser ni när han får syn på mig. Medhjälparen är tjejen framför.

Tar en klunk vatten och kommer sedan ner.


Tar mig i handen och pratar lite snabbt. En otrolig upplevelse och minne för livet. Kvällen var magisk! 

Nu är jag jätte trött och ska väl snart sova. God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0