29:e April - God natt!

Ska nu käka lite och läsa lite. Sedan försöka sova.


Det är viktigt att jag försöker sova nu för dagen kommer bli lång imorgon, först ska jag ha möte hemma med bolaget klockan 10:00 så jag måste gå upp tidigare än vad jag brukar. 
Annars går jag upp klockan 11:00 då det är då assistenten börjar vanligtvis. Men som sagt. Möte imorgon, eller rättare sagt: Genomförandeplan.
Sedan blir det väl att fixa mig och så, då jag ska på Joe Laberos show imorgon kväll här i Västerås konserthus. Han för ju någon ny show som är eldigare och spännande än någonsin.
Så det ska bli jätte kul. Mamma och min 17:åriga lillasyster blir sällskapet <3 
Showen börjar 19:30 och bör väl åka runt en timme innan. Sedan blir jag väl där runt 2timmar. Som sagt, blir nog en lång dag. I värsta fall får jag väl ta en powernap på eftermiddagen om jag blir för trött. Haha!

Nu ska jag käka och läsa. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0