13:e April - Äckligt Willys!

Jag måste bara visa er. Ligger nu och gottar i mig en Äppeldryck som jag köpte i fredags då jag var in på Willys med mamma och handlade. Nu råkade jag slänga en blick på bästföre datumet som står på tetran.
Bästföre är 8:e april. Vad var det i fredags? 11:e? 


Dem säljer alltså tre dagar gammal Festis! 


Nu är jag inte så jätte känslig då bästföre datum har gått ut. Men det finns faktiskt folk som kan bli riktigt dåliga av olika anledningar när dem får i sig sådant.
Det är ju både äckligt och vidrigt. Skärpning! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Um, man ska alltid kolla på bäst före datumet innan man köper något...men bara för att den gick ut den tiden, betyder inte att den är dålig dock, men såklart, dom borde ju plocka undan sånt som egentligen gått ut :3

2014-04-13 @ 16:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0